Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Zurich
District 1
Restaurant TAO’S
Restaurant TAO’S Reviews

Restaurant TAO’S

Asian Fusion, Asian, European, Drinks

Dishes priced around43 CHF

Photo of restaurant Restaurant TAO’S in District 1, Zurich

Fast and free booking for:

Reviews of Restaurant TAO’S (892)

Read what people think about Restaurant TAO’S. All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Restaurant TAO’S before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Restaurant TAO’S and book a table with confidence!

5.2/6

892 reviews

5.2/6

892 reviews

Food:Outstanding
Atmosphere:Excellent
Service:Excellent
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Pleasant
6432
5307
484
346
219
14
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
New"Very good"
5/6
Jose F.14 hours ago · 1 review

Alles wunderbar und sehr fein. Super Restaurant in zentraler Lage.

New"Excellent"
6/6
Ivan D.2 days ago · 1 review

Great stay, delicious dishes, and service was overall pretty satisfying.

New"Very good"
5/6
Kai K.2 days ago · 1 review

Ausgezeichnetes Essen u guter Service . . . . .

New"Very good"
5/6
Naïma W.3 days ago · 1 review

Wir hatten einen sehr schönen Abend im Tao's! Die Bedienung ist super schnell und herzlich. Das Essen war sehr gut. Klar sind die Preise etwas höher, aber damit muss man in Zürich rechnen. Einziger Minuspunkt: Die Tische sind für mich persönlich etwas zu nahe aneinander. Man war so ungewollt auch in die Konversation der Tischnachbarn involviert.

New"Very good"
5/6
Susanne F.4 days ago · 1 review

Only one thing was a little bit confusing, since last week you couldn't order a glass of champagne to our food, only a rosé champagne or a cremant which I didn't really liked. After asking for the manager we finally got our glass of champagne as usual. Our service lady was perfect

New"Good"
4/6
Viviane T.4 days ago · 1 review

Das essen war exzellent!! Der Ort ist einfach wunderschön! Ich wurde beim eingang sehr nett begrüsst vom Besitzer und alle Kellner sagen sehr nett hallo! Für geräusch habe ich weniger Smileys gegeben, weil wo die Tische neben uns auch voll waren konnte man einander nicht mehr so gut hören. Es ist halt grad so aufgefallen weil vorhin wars viel leiser. Die Erfahrung war wundervoll und ich komme sicher wieder. Das einzige was wir ein bisschen schade finden ist dass die tische nur für 2h reserviert sind. Und das stresst etwas beim essen. Ich finde msn muss dann extra schnell bestellen und essen. Und die machen ein die ganze Zeit drauf aufmerksam dass man dann gehen muss. Ich finde die slots könnten 3h statt 2 sein. Und damit man open End essen kann musss man um 9 am abend reservieren. Das finde ich schon spät

New"Very good"
5/6
Hans G.5 days ago · 1 review

good food, good service, nice atmosphere, good location down town Zurich

New"Excellent"
6/6
Joerg G.6 days ago · 1 review

Tao's ist immer ein Erlebnis, eine kleine Oase im Herzen von Zürich. Bei schönem Wetter draussen die beste Location in Zürich. Tolles Essen und klasse Service!

New"Very good"
5/6
André K.7 days ago · 1 review

Wir hatten einen freundlichen, zuvorkommenden Empfang, der Service war freundlich, prompt und nicht aufdringlich, das Essen ist immer wieder ein Erlebnis, danke

New"Excellent"
6/6
Cristian C.8 days ago · 1 review

Everything was great, slightly noisy, but overall perfect experience and service.

New"Excellent"
6/6
Quandoo Diner10 days ago · 1 review

Very good food and beautiful venue, friendly service. I will be there again

New"Good"
4/6
Lisa M.11 days ago · 1 review

Eigentlich wollten wir einen etwas ruhigen Tisch, da hat man uns einen Tisch in der Bar empfohlen - ohne uns zu sagen, dass dort geraucht wird. Der Service war sehr nett, aber echt: Das Essen ist einfach zu teuer! Eine Lachsbowle für Fr. 38 … Poulet ohne Beilagen über Fr. 40 Aber eben, wir haben das Restaurant ja ausgewählt. Ist halt schon eine schöne Location, aber die Tische sind einfach zu nah.

New"Excellent"
6/6
Piero R.12 days ago · 1 review

Sehr schöne Atmosphäre, gutes Essen und angenehme Bedienung. Gerne wieder 👍

New"Very good"
5/6
Uli W.13 days ago · 1 review

Flotte Küche Sehr fein Am besten mittags Grüße nach Zürich

"Excellent"
6/6
Timothy T.15 days ago · 1 review

wie immer war es alles top. Wik kommen immer gerne wieder

"Excellent"
6/6
Joanne K.18 days ago · 1 review

We had a very friendly server who gave great champagne and dessert recommendations!! :) The food was delicious as usual

"Excellent"
6/6
Michaela F.21 days ago · 2 reviews

Alles bestens. War ein schöner Abend. Gutes Essen, nette Ambiente. Hat gepasst, gerne wieder.

"Average"
3/6
Helene B.24 days ago · 1 review

Nice place , but the food was not really worth the price. Dumplings I would not recommend and the risotto well an Italian mama would probably start laughing. The meat was the only thing that was delicious.

"Excellent"
6/6
Quandoo Dinera month ago · 1 review

super Ambiente, super Bedienung, super lecker wir immer:) :) :)

"Good"
4/6
Leander L.a month ago · 1 review

Alles ausser Service (gewollt) war ok, zu empfehlen alles hier !

"Average"
3/6
Aline C.a month ago · 2 reviews

Der Service war in Ordnung. Der Essen natürlich ausgezeichnet. Die Lautstärke der Musik ist unnötig über Mittag. Wir mussten 30‘ auf das Essen warten, obschon wie vor der Mittagszeit dort waren.

"Very good"
5/6
Frank Z.a month ago · 1 review

Sehr gutes Essen, gemütliche Atmosphäre. Die Portionen sind eher am kleinen Ende und der Inhalt der Weinkarte scheint ein Mysterium beim Personal

"Excellent"
6/6
Jiayu T.a month ago · 1 review

I like the restaurant, tasty food, nice decorations, the service can be improved a bit more friendly.

"Very good"
5/6
Maggie D.a month ago · 1 review

Spezielle Lokalität und angenehmes Ambiente! Immer Sommer wieder auf der schönen Terrasse.

"Not good "
2/6
Quandoo Dinera month ago · 1 review

Ich kann sagen, dass das Restaurant in Bezug auf das Preis-Leistungs-Verhältnis nicht optimal abschneidet. Die Preise stehen nicht im angemessenen Verhältnis zur Qualität und Quantität der angebotenen Speisen und Getränke. Kunden könnten das Gefühl haben, dass sie für das Gebotene zu viel bezahlen. Es wäre ratsam, wenn das Restaurant seine Preise überdenkt und sicherstellt, dass die Gäste ein angemessenes Preis-Leistungs-Verhältnis erhalten.

"Awful"
1/6
Michael K.a month ago · 1 review

Very disappointed with the food. We had the tuna tacos that were watered down. The spinach salad was too salty and the salmon was burned. The tuna carpaccio was out of a can. There is no vibe.

"Excellent"
6/6
Cyrill B.a month ago · 1 review

Besser geht nicht ! Top ! Beef sensationell . 😘

"Excellent"
6/6
Jerry H.a month ago · 2 reviews

wonderful food and great service as usual. I ordered the fire miso chicken and it was amazing!

"Very good"
5/6
Danielle T.a month ago · 2 reviews

Sehr schönes Lokal mit feinem Essen und schöner Atmosphäre, einfach zu laut

"Excellent"
6/6
Eladio R.a month ago · 1 review

Great service and very tasty dishes! With an amazing wine chart

"Very good"
5/6
Natalie S.a month ago · 1 review

Cozy atmosphere, friendly service and great food! Will be back.

"Excellent"
6/6
Frederic W.a month ago · 1 review

Top ! Excellent food , great service ! A must in Zürich

"Excellent"
6/6
Hanspeter V.a month ago · 2 reviews

Es war, wie immer im TAO's, in kulinarischer Hinsicht sowie vom Ambiente her ausgezeichnet.

"Excellent"
6/6
Ursula M.a month ago · 1 review

Es war, wie immer alles sehr gut. Wir kommen wieder.

"Good"
4/6
Sonja B.a month ago · 2 reviews

food ist super, aber service hat durchaus verbesserungspotential = sehr unmotiviert, und auch nicht entsprechend ausgebildet. schade, denn das hinterlässt am schluss den eindruck, den man nicht möchte.

"Very good"
5/6
Rene S.a month ago · 22 reviews

2 hour time slot limit can be a bit annoying. Therefore better to book a later time slot

"Very good"
5/6
Rene S.a month ago · 22 reviews

Nice atmosphere, good food, though on the expensive side. Easy reservation. Will come again

"Excellent"
6/6
Terese A.a month ago · 1 review

Delicious food, great ambience and attentive and friendly staff! Perfect!

"Very good"
5/6
Charlotte C.a month ago · 1 review

Excellent quality food and cosy inside garden area. Very friendly service

"Very good"
5/6
Peter S F.a month ago · 1 review

great, but wrong kind of music and too loud for good conversation